✣✣✣اگه بی جنبه ای نیا تو✣✣✣
✣✣✣اگه بی جنبه ای نیا تو✣✣✣
هیس هیچی نگو!!!!!!!

                   



نظرات شما عزیزان:

marzi
ساعت14:52---17 دی 1391
وبت تو حلقومم جیگر

anna
ساعت21:48---2 دی 1391
hi Mrباحال چه طوری وووووواااااااااااااای خودمو معرفی نکردم annaهستم دوست صمیمی منا همون که پسوردتو بهش دادی اونم پسوردتو عوض کردو دیگه بهت نداد راستش منا همه اینارو واسه من و مچولی تعریف کرده اخه ما 3 تا دوست خیلی خیلی باحال هستیم واقعیت اینه که من چند وقت خیلی ناراحت منم می خوام سر به سرش بزارم منا پسورد ایمیل خودشو به من داده اگه خواستی تو شوخی کردن با منا کمک کنی بیا به وبلاگم و بگو مایلی یا نه راستی منظور از نامردی که خودشو عاشق فرض میکنه منا که نیست چون اونم عاشق سهیل راستشو بخوای من تا حالا عاشق نشدم خوشحال میشم بدونم چه طوریه بعدشم اگه اومدی تو وبلاگم در مورد وبلاگم نظر نده فکر کنم خیلی مسخرس راستی از دخترایی که غرور دخترای دیگه رو می شکنن و شماره میدن حالم بهم میخوره

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





نوشته شده در پنج شنبه 23 آذر 1391برچسب:, ساعت 23:20 به قلم ✪بــــهـــراد✪ ||